Aller au contenu

Photo

Concerts au Iceland Airwaves 2016, les 5 et 8 nov.

festival live concert

• Veuillez vous connecter pour répondre
66 réponses à ce sujet

#1 bjon

bjon

Utopia (?) - The Gate

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 463 messages

Posté 27 septembre 2016 - 13:41

Iceland Airwaves presents a special performance by Björk !

Iceland Airwaves is thrilled to announce that Björk will perform an exclusive show in Eldborg, Harpa on Saturday November 5th at this years festival.
We wish to invite all those who have purchased tickets to Iceland Airwaves the opportunity to buy tickets before they go on sale to the general public. Festival ticket holders will receive a special code from their vendor on Thursday 29th September, and can purchase tickets until Sunday 2nd October. Please note that each ticket holder can buy a maximum of 4 tickets, and that tickets may sell out before Sunday 2nd October. General tickets go on sale on Monday October 3rd.
The show starts at 5pm. Pick-up for purchased tickets will be at Harpa Music Hall.
Please note that a special ticket is needed for this concert! Wristband-only does not grant access. A limited amount of tickets are available due to venue capacity.

facebook

bjork.fr sur facebook / twitter / tumblr

#2 poplife

poplife

Vespertine - Heirloom

• Membres
  • PipPipPipPipPip
  • 1 087 messages
  • Genre : Homme
  • Lieu :Paris

Posté 27 septembre 2016 - 14:44

https://grapevine.is...-airwaves-2016/

There’s a running joke that the only thing people know about Icelandic music abroad is Björk or Sígur Rós. Iceland Airwaves began back in 1999 as an event to showcase the incredible profusion of musical talent that Iceland was and is producing, beyond (but, of course, including) Björk and Sígur Rós. The resulting program has always done a good job at providing comprehensive coverage of a rooted yet growing scene.

So while we are excited for the fresh faces and the up-and-comers, we also celebrate the rich background of genre-pushers and border-expanders. The big names. The Björks.

It has just been announced that Björk will be performing an exclusive concert during this year’s Airwaves. Her performance will be held in Eldborg at Harpa on Saturday November 5 at 17:00. Tickets to the concert are sold separately from the festival pass, but festival pass holders will be given earlier access to concert tickets. For those who have already purchased festival passes, a vendor code will be sent out on Thursday September 29, and tickets will be on sale until October 2 (or until they sell out).

Posted September 27, 2016

#3 Mansion

Mansion

Biophilia - Thunderbolt

• sofftchevaliers
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 692 messages

Posté 27 septembre 2016 - 14:47

Elle commence de plus en plus tôt ! 17:00 c'est super, ça finit juste pour aller boire un coup après !

#4 mike

mike

Medulla - Oceania

• sofftchevaliers
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 654 messages

Posté 27 septembre 2016 - 15:08

Elle était déjà programmée à Airwaves l'année dernière (avant d'annuler). C'est aussi dans le cadre du festival qu'elle avait fait les dates Biophilia. Je me demande s'il est encore possible/ rentable pour elle de faire un concert à Reykjavik en dehors d'un festival qui attire des étrangers.

A priori on peut imaginer que ça sera encore un concert acoustique, comme ceux de Londres.
C'est curieux, pas d'annonce de présentation de Bjork digital pendant le festival ? Ça aurait pu tenir sur 2 jours, comme à Houston. j'ai du mal à imaginer que l'expo soit présentée à Reykjavik en dehors du festival.

Elle est sur sa lancée. Je suis confiant, elle va aussi faire un live acoustique à Paris.

#5 bjon

bjon

Utopia (?) - The Gate

• Admin
  • 7 463 messages

Posté 27 septembre 2016 - 15:53

i am excited to tell you about concerts im going to do w strings only in reykjavík beginning of november . i feel the one thing left to strengthen is my arrangements thru the years so i will be singing w strings only . around the same time a book w my favourite arrangements is coming out .... something we've worked on for 8 years ..... hope you're into that side of my work , a little nerdy i know but definitely the biggest and most time consuming solitaire songwriting side of me . warmthitity , bjork
https://www.facebook...154528357901460

donc même configuration qu'à Londres :)

c'est nouveau ce warmthitity à la place du traditionnel warmth

#6 Riri

Riri

Selma Songs - I've Seen It All

• Membres
  • PipPipPipPip
  • 515 messages
  • Genre : Femme

Posté 27 septembre 2016 - 16:14

Elle commence de plus en plus tôt ! 17:00 c'est super, ça finit juste pour aller boire un coup après !

OOOOOH un capybara !  :coeur:

#7 sirlka

sirlka

Selma Songs - New World

• Membres
  • PipPipPipPip
  • 647 messages
  • Lieu :Zürich

Posté 27 septembre 2016 - 16:40

"concerts" au pluriel?
Je rejoins mike je pense que d'autres dates vont venir.

#8 Mansion

Mansion

Biophilia - Thunderbolt

• sofftchevaliers
  • 3 692 messages

Posté 27 septembre 2016 - 17:10

Elle fait ça pour prouver qu'elle peut chanter Vulnicura sans pleurer. Prenez ça les vilains festivaliers de St Malo!

#9 Olive_B

Olive_B

Post - It's Oh So Quiet

• Membres
  • PipPip
  • 117 messages

Posté 27 septembre 2016 - 18:28

Elle fait ça pour prouver qu'elle peut chanter Vulnicura sans pleurer. Prenez ça les vilains festivaliers de St Malo!

:angry: ! Et bien moi j'irai en Islande,le 26 decembre,voir des amis et passer le nouvel an avec eux,mais contrairement à 2011,je n'irai pas la voir.Toujours pas digéré le faux plan de Saint Malo !

Modifié par Olive_B, 27 septembre 2016 - 18:30 .

#10 Mansion

Mansion

Biophilia - Thunderbolt

• sofftchevaliers
  • 3 692 messages

Posté 27 septembre 2016 - 18:36

:angry: ! Et bien moi j'irai en Islande,le 26 decembre,voir des amis et passer le nouvel an avec eux,mais contrairement à 2011,je n'irai pas la voir.Toujours pas digéré le faux plan de Saint Malo !

Noraj :coeur:

#11 HöShI

HöShI

Volta - Dull Flame

• sofftchevaliers
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 937 messages

Posté 27 septembre 2016 - 19:47

Chouette, une nouvelle date 100% strings ca veut dire une nouvelle pochette de benji trop styley  :hype:

194807159875Sanstitre1.jpg

#12 bjonker

bjonker

Enjoy (The Beats Mix)

• Admin
  • 10 144 messages

Posté 01 octobre 2016 - 11:56

Apparemment ce n'est pas Aurora Orchestra qui jouera à ce concert

intruder.gif

#13 bjon

bjon

Utopia (?) - The Gate

• Admin
  • 7 463 messages

Posté 04 octobre 2016 - 10:30

j'ai l'impression qu'un 2ème concert est prévu le 08/11 et la mise en vente a lieu aujourd'hui

http://en.harpa.is/events/bjork-0

#14 bjonker

bjonker

Enjoy (The Beats Mix)

• Admin
  • 10 144 messages

Posté 05 octobre 2016 - 18:22

j'ai l'impression qu'un 2ème concert est prévu le 08/11 et la mise en vente a lieu aujourd'hui

http://en.harpa.is/events/bjork-0

le concert n'est pas encore complet...  :peace:

intruder.gif

#15 bjonker

bjonker

Enjoy (The Beats Mix)

• Admin
  • 10 144 messages

Posté 05 novembre 2016 - 00:58

premier concert à 17h ce samedi,
U Strings pour la partie orchestre ?

intruder.gif

Aussi étiqueté avec au moins un de ces mots-clés : festival, live, concert

0 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 membre(s), 0 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)